تیم ایده، وظیفه طراحی بازی را دارد. طراحی بازی گیمین، هنر طراحی و تنظیم مکانیزمها و فرایندهای بازی، از نحوهٔ ساخت کسبوکار گرفته تا نحوهٔ تعامل بازیکنها و حتیٰ فرایند شکلگیری بازار است. پیشبینی و رفع حالتهای خاصی که میتواند مکانیزمهای طراحیشده را دچار چالش کند و شبیهسازیهای مستمر بهمنظور تعیین پارامترهای بازی، منجمله پارامتر برونزای تقاضای کالاهای نهایی، پارامترهای قیمت و… نیز از وظایف این تیم به شمار میآید. هدف این تیم، طراحی دنیای بازی بهگونهای است که بتواند شبیهسازی از زنجیرهٔ تولید و تأمین برای کسبوکارهای نوظهوری باشد که میخواهد با بخشی از چالشهای اجرایی و مدیریتیِ راهاندازی کسبوکار روبهرو شوند و حین کسب تجربه و یادگیری، از این رویداد لذت ببرند.
زمانی این تیم به اهداف خود میرسد که بتواند در گام اول، گیمین را به افراد زیادی معرفی کند و در گام بعدی، این معرفی را «بهدرستی» انجام دهد. این تیم در ۴ زیرتیم «سوشال مدیا»، «محتوای متنی»، «کمپین» و «سایت»، تلاش میکند پل ارتباطی میان گیمین و شرکتکنندگان را بهخوبی ایجاد کند. همزمان با گردهمآوریِ شرکتکنندگانی باکیفیت، نمایشدادنِ تصویری باکیفیت از برند گیمین، هدف غایی این تیم است.
بازی گیمین امسال در بستر وب برگزار میشود. پیادهسازی بازی گیمین و برآوردن انتظارات تیم ایده و طراحی بازی، بر عهدهٔ تیم فنی است. این تیم در تلاش است با بهکارگیری مهارتهای برنامهنویسی، تجربهٔ کاربری خوبی را از بازی گیمین، برای شرکتکنندگان فراهم آورد تا با بهترین کارایی ممکن، بازی قابل اجرا باشد.
جلوهدادن به خروجیهای تیمهای مختلف برگزارکننده و رنگ و لعاب بخشهای مختلف رویداد، بر عهدهٔ تیم محتوای بصری است. هرچه چشمان شما از گیمین میبیند، بر عهدهٔ این تیم است. طراحی المانهای گرافیکی بازی و سایت، آمادهسازی پوسترها و موشنها و خلاصه هرگونه محتوای گرافیکی، برآمده از خلاقیت این تیم است.
اعضای رویداد گیمین، همواره رؤیای بزرگتر شدن این رویداد را داشتهاند. هدف از تیم مارکتینگ بینالمللی، معرفی این رویداد و دنبالکردن اهداف آن برای افراد با ملیتهای مختلف و فراتر از مرزهاست. در این تیم، تلاش بر آن است که شرکتکنندگان بیشتری از خارج از ایران، با رویداد آشنا شده و در آیندهای نهچندان دور، ما را در اهداف و آرزوهای گیمین همراهی کنند.
این تیم، بهطور کلی با هر دادهای که در سرتاسر رویداد تولید میشود، سروکار دارد. دیتای مربوط به شرکتکنندهها، برگزارکنندگان، سایت، بکِ بازی، تراکنشهای مالی و مواردی از این دست. تیم دیتا، برای این دادهها، ساختار تعریف میکند، پایگاه طراحی میکند، از تیمهای مختلف دیتا را جمعآوری میکند و مهمتر از همهٔ اینها، روی این دادهها تحلیل انجام میدهد و داشبورد و ریپورتهای مدیریتی برای افراد مربوط، آماده میکند.
هرچه حال شما خوبتر باشد، خروجی جذابتری میتوانید داشتهباشید. تیم منابع انسانی نیز در تلاش است مسیر حال خوب را برای برگزارکنندگان رویداد، هموارتر سازد و مطمئن شود کارها بهخوبی پیش میروند. تهیه و ساماندهی آموزشهای موردنیاز برای شرکتکنندگان و برگزارکنندگان رویداد نیز از جمله وظایفی است که این تیم بر عهده دارد.
وظیفه تیم اسپانسرشیپ، تامین منابع مالی برای برگزاری هرچه بهتر رویداد از طریق جذب حامیان است. تعامل با شرکتهای مختلف، تنظیم قرارداد و پیگیری انجام دقیق تعهدات به حامیان، بخشی از وظایف مهم این تیم است.
برگزاری رویدادها مخصوصاً بهصورت حضوری، نیاز به توان اجرایی و نظم بالایی دارد. پس از نزدیک به ۳ سال که شیوع کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری را مختل کردهبود، حالا تیم اجرایی گیمین آماده است تا رویداد را بهصورتی شایسته برگزار کند، تا خاطرهای خوب و جذاب از گیمین، در خاطرِ شرکتکنندگان، برگزارکنندگان و دنبالکنندگان رویداد، به یادگار بماند.